13 TIMEER! :o

I dag har jeg vært på busstur til Sverige. Turen var veldig fin i seg selv! Koselige folk, fint opplegg og jah! Vært borte til sammen 13 timer! Tiden har gått fort kan man si! Rakk ikke spise på senteret, så da spiste jeg på bussen, det gikk greit det! Sånn kan det gikk da man suser rundt i masse butikker, og ser på gaver, og noen ting til meg selv, og ting jeg kjøpte med for noen! Det er koselig! 🙂 Tenkte å vise dere noe av det jeg kjøpte i dag! Håper dere har hatt en flott dag! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg