TANKENE ER HELT SNUDD!

I dag har jeg hatt en veldig veldig fin dag! 🙂 Har først vært på samtale på formiddagen. Også når jeg kom hjem gikk jeg ut å gikk en tur, det var veldig kjekt! Bortsett fra at det begynte å regne, men regnet ikke så mye heldigvis 🙂 Også senere gjorde jeg et par ting her hjemme. Også deretter var jeg med fritidskontakten  min. Og hun hjalp meg å lage kake, som jeg skal gi til Pappa i morgen. For da skal jeg til Mamma & Pappa på besøk. Og feire bursdagen til Pappa, som er på Søndag! 🙂 Også var hun så snill å hjalp meg med å fikse øyenbrynene mine. Hun er så skikkelig flink på det, så evig glad og takknemlig for at hun hjelper meg med det! 🙂 Og all den tiden jeg har med henne er fantastisk! 

Håper dere har hatt en like fin dag! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg