25 DAGER SIDEN!

Nå er det sånn SKIKKELIG LENGE siden jeg har blogget sist! Det er fordi jeg fikk en hard nedtur, som kom over lengere tid, og bare plutselig sa STOPP! Og har siden sist hatt ei samtale med 2 veldig ærfarende personer! Det gjorde veldig bra! Og det er faktisk IKKE meg som det er noe med! Hvertfall ikke bare meg! Og det er veldig fint å vite! For tror hele tiden det er meg det er noe galt med, i veldig mange situasjoner! Og det er en veldig dårlig følelse! Nå får det bare gått en vei, og det er OPPOVER!

Kommer hvertfall et innlegg snart, om to kjekke ting som jeg har vært ute på! 😀

 

Håper dere har det fint! <3

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg