Kjekt!

I går var jeg en tur på Gjøvik. Skulle kjøpe meg noen klær. Det var veldig kjekt! Fant noen bukser jeg synes var veldig fine, også ei t skjorte! Spiste mat og kosa meg! 🙂 Og i går kveld skjedde noe som ikke var så kjekt, klarte å miste telefonen min i DO! Fikk totalt pannikk, så telefon avhenge som jeg er! Hehe! Den ville ikke lade i går! Og prøvde igjen i dag, og den lada, men laderen min har blitt dårlig. Så kjøpt ny lader i dag! Og nå funker telefon helt som vanlig! Så heldig med den! 😀

Håper dere har ei fin helg! <3

Blogges!

 

 

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg