Landsbyfest! :)

Nå i æfta så har Stine og jeg vært på landsbyfest som er i gatene her i hælja 🙂 Masse som skjer 🙂 Kjøpte meg no piercinger, også ett hjerte, intriør vettu! <3 Også har vi spilt en runde bingo 🙂 Gøy! 🙂 Møtte på Venke og Tonje 🙂 Så snakka med dom da 🙂 Som jeg ikke har gjort på lenge, så det var kjempekoselig!! 🙂 Også jobben min sto i gata og hadde bod som dem solgte masse fint fra syavdelinga på jobben min! 🙂 Kjempefint assa.. 🙂 Snakka med dem også, koselig assa ^^ Ha en fin kveld videre! <3

Blogges! 🙂

3 kommentarer
    1. Så fint hjerte du har kjøpt! Kanskje du kan legge ut noen interiørbilder her på bloggen, fra leiligheten din altså ? 🙂
      klem!
      norahvem.blogg.no

    2. Ha en fin fredags kveld 🙂
      Hadde vært hyggelig med en kommentar tilbake. Jeg har nettopp startet å blogge, men jeg går helt den andre veien enn de flest andre, derfor trenger jeg en liten “boost”. Jeg skriver om ting veldig få andre skriver om, men jeg er kun 14 år, så jeg blir nok undervurdert. Jeg er her for å bevise at jeg KAN, og om jeg kan, så kan du også. Takker for støtten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg