Første gang i mitt liv fullført!

Er faktisk nå veldig fornøyd med egen innsats på gåturene, for idag fullførte jeg siste helselagsturen, så nå har jeg gått ALLE 14 turene! Hvis man skal ha premie så må man gå minst 10 turer! Men jeg har skikkelig konkuransse instinkt så hadde veldig lyst å fullføre alle turene. Så da er siste turen fullført idag! Og alle sier den turen som jeg var på idag er veldig ille å gå! Men er ikke så ille som de fleste har gitt utrykk for! Langt ifra faktisk! Men mye bratt og litt forskjellig terreng, men likevel! 🙂 Aldri gått de helselagsturene før å samla de 14 stemplene, så var veldig kjekt å fullføre alt når man førstes faktisk gønner på! 🙂 Tok masse bilder jeg tenkte å dele med dere også. For var så hærlig der, hærlig utsikt og! 1168 meter over havet! 

 

Ønsker alle god kveld videre og god natt! <3

Blogges! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg