Nærmer seg ferdiig!

Lørdag har jeg hatt en superfin dag! Virkelig noe jeg kunne drømt om! Bare vært helt AMAZING! Fikk besøk av en god venn. Per-Egil. Vi har vært å gått oss en tur i går! Og var virkelig så heldig med været,at det kunne ikke vært finere! Vi gikk en tur som heter Vangsjøknatten! Gikk litt feil i begynnelsen, men med litt god hjelp så ble det riktig! Evig takknemlig for det! Så gikk litt mer enn selve turen da! I luftlinje så er det målt til 5,7 km på hele runden! Men nøyaktig målt så ble det 4,4 km i følge telleren min på sportstracker! men + 1,8 km først da vi gikk litt feil! Så ble det alt i alt vel over 6 kilometer! Nytt stempel i heftet og det vil si at allerede 12/14 turer fullført denne sesong! Så nærmer seg ferdig med stemplene! 😀 Tok noen herlige bilder på turen også! <3 Evig takknemlig for gode venner jeg har og ! Alle sammen er jeg like ubeskrivelig glad i! <3

Håper dere har hatt en strålende fin Lørdag <3 

Blogges! 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg