Ukens kjekke!

I dag har jeg ordna litt småting her hjemme. Også når jeg var ute snakka jeg litt med naboene mine, var så koselig-som alltid! Også lille Kasper! Så han kjørte elektrisk bil! Så tøft! Også han er så søøøt! Litt over 1 1/2 år gammel! 🙂 Også i kveld har jeg vært med fritidskontakten min, og det er ukens kjekke ting! 🙂 Vi gikk tur, og litt senere så gikk jeg til butikken en tur. Så gått til sammen 11 kilometer da! Slett ikke verst det synes jeg! Hihi! 

Ønsker alle riktig god natt! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg