UKEN SOM GIKK #66

Ukens høydepunkt 

Ukens høydepunkt var helt klart da jeg var i barnehagen på Mandag å hjalp til! Er så koselig! <3 Eneste som er sååå trist er at jeg skal bare være der 2 dager til, også ikke mer! Men den stunden jeg er der er helt ubeskrivelig stort og fantastisk og helt unik hvertfall! <3 

Ukens irritasjonsmoment 

At enkelte aldri kan forstå!! :// 

Ukens opptur 

Tirsdag, da Venke og jeg var på gå tur i fjellet, det er både ukens beste treningsøkt, og ukens opptur, HELT KLART! <3  Sånt man setter stor pris på! 🙂

Ukens innkjøp 

Ikke kjøpt noe spesielt denne uken heller faktisk! 🙂

Ukens beste treningsøkt 

Helt klart da Venke og jeg var på fjelltur på Svartkampen på Tirsdag. Det var sååå koselig, koselig selskap, fin tur, fint vær og alt var fiint! <3

Ukens mat opplevelse 

Spist noe jeg ikke har spist på skikkelig lenge, så var veldig godt! Nemlig Grandiosa med kjøttdeig og løk! 

Ukens sang 

Space X 2018-Solguden & Mannen 

Ukens serie 

Jeg har ikke sett på noe TV denne uken, for er seriøst ikke noen ting som jeg følger med på! Men har sett på serie da, nemlig paradise kollektivet! 

Håper dere har hatt ei fin uke, og ønsker alle sammen ei ny riktig så fin uke! <3 

Blogges! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg