NEST SISTE-SÅ UBESKRIVELIG TRIST!

I dag har jeg vært, nemlig nest siste gang i barnehagen å hjulpet til. Det er så ubeskrivelig trist, at jeg får ikke sagt det nok.. Men NYTER siste tiden. Og er helt magisk den tiden jeg er der ! Håper bare for alt i verden, at det finnes flere muligheter fremover!! 🙂 Men hatt en så kjekk stund i barnehagen i dag! Og etter jeg var ferdig der så gjorde jeg noen små ærend! Og i kveld har jeg gått en liten tur, og nå har jeg akkurat vaska klær å hengt opp dem! Så nå er det å slappe av resten av kvelden, og ikke legge meg altfor sent! For er sliten, for sov dårlig i natt! :/ 

Håper dere har hatt en flott start på uken! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg