En dag om gangen, og håper på bedre i morgen…

I dag dro jeg hjem fra Mamma. Turen hjem gikk veldig greit heldigvis! Ellers har jeg pakka opp tingene jeg hadde med, og ellers vaska litt klær og litt! Ellers så går det veldig opp og ned om dagen.. Ta en dag om gangen og håpe på bedre dag i morgen… Hvor lenge skal man klare å ha håpet oppe tro.. 

Forresten, her jeg bor så driver dem å ordner på ute plassen, skal etterhvert få asfalt, blir 110% luxhus da synes jeg jaa 😀 

Ønsker alle god kveld videre og god natt! <3 

Blogges! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg