Live video på facebook!

Nå er vi allerede et lite stykke ut i Juni! 🙂 Nå ser jeg sånn skikkelig frem til siste helgen i Juni! For da skal jeg på Danseband weekend som nevnt tidligere! Og en av de bandene som skal dit er Contrazt! Synes dem er så flinke jeg! Og dem har til og med gitt ut nytt album Fredag! (i går) som er så fine sanger! Og dem er på konsert i kveld, og har live videoer på facebook! Jeg synes det var så koselig å se det i kveld! Og en annen ting, i dag, altså i kveld skal Stine og jeg på lavvotunet, å høre på Plumbo! Så det blir KANON! Skal dere på noe konserter/fester i sommer? 

God natt kjære dere! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg