Med tvang!

I går kveld var jeg på Lavvotunet som jeg nevnte i går! Møtte på ei som heter Anne Berit! Ei jeg kjenner fra jeg bodde på Dombås. Også hun har jeg ikke møtt på nesten 5 år. Og hun var på campingen og på lavvotunet i går kveld! Var så koselig å møte henne igjen å snakke med henne! Også jeg kan ikke å danse i det heletatt, kan rett og slett ingenting.. Helt blost når det gjelder det! Også spørte fleere meg i går om å bli med å danse, og da sier jeg nei, for jeg kan ikke noe dans desverre… Men dem sa du må bli med, og mange var fulle så, da gjør det ikke meg noe om jeg driter meg ut! Haha! Så da ble jeg med på å danse med tvang! Haha. Med 4 personer! Men var gøøy daa! 🙂 Veldig mange er flinke til å danse som er der! 🙂 Og i dag så har jeg vært ute å gått meg en tur, også møtte jeg isbilen, også er det ganske varmt ute i dag! Så da måtte jeg gå fort hjem etter jeg hadde kjøpt is! Haha. Og har ordna meg og skal på lavvotunet i kveld også! DAY 2! -GROMT!! 😀 

Ønsker alle en strålende fin kveld! Kos dere masse! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg