Er det beste jeg kan få!

Mandag var jeg på samtale. Og virkelig kan snakke om alt det jeg tenker på, og ting videre tiden fremover! Når man har en plan, så er ALT mye lettere! Og at man har noen ting i livet som er stabilt, det er virkelig GULL verdt! Og person man stoler på-som har forståelse for ting-og hører på en! Det er det beste jeg kan ha! Når det er enkelte ting i livet man rett og slett ikke får gjort noen ting med! Så må man prøve selv å takle ting på best mulig måte, og føler jeg trenger noen å snakke med, som jeg har! Evig glad for at jeg har det! Er virkelig ett stort behov, for meg hvertfall! Og da er det mye lettere, det og ta en dag om gangen, og ei uke om gangen! Samtidig som det ikke alltid er like lett å tenke liten stund om gangen! Tenker ofte veldig langt frem og da er det noen ganger det ikke går bedre hvis man tenker for langt frem! Men når man har PLAN videre som  sagt! Så er det MYE LETTERE! Det kan jeg virkelig skrive under på! Er så glad for enkelte ting jeg har i livet mitt! Og må ta vare på det man har, og være glad for det! <3 Og er veldig ubeskrivelig glad og takknemlig for de som faktisk respekterer meg som jeg er som person, og enkelte problemer jeg har! Er virkelig da man finner ut hvem som er rette personer å ha i livet sitt! 

<3 Leiligheten min <3 Venner&bekjente <3 Musikk<3 Planene fremover <3 Gåturer <3 Interiør <3 Spill <3 

Noen som kjenner seg igjen i noe av dette? Legg igjen en kommentar å fortell, alltid spennende å høre hvordan andre har det og føler det! <3 

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg