Gjort for første gang, og mer blir det! :-D

Jeg har aldri bestilt noe selv fra Ebay fks, eller wish, eller dem nettsidene der det er masse fint, billig og sånn! Men i dag så har jeg fått visning på ebay, så nå har jeg bestilt meg noe der selv, for første gang, og mer blir det! 🙂 Bestilte i dag skjerm beskyttelse til telefonen. I glass! Så hvis man er uheldig å mister telefonen i bakken, så knuses bare glasset, og ikke skjermen på telefon, så det er jo bare super bra! Også er det til og med beskyttelse BAK på telefonen og! Også bestilte jeg telefon etui/lommebok etui sak, som er veldig praktisk synes jeg! 🙂 Kjøpte flere! Legger med bilder under! 🙂 Også kjøpte jeg klistremerke sak til å ha på veggen, synes den var SÅÅ FIN! <3 Står home sweet home med <3 

 

 

 

 

Har dere bestilt fra ebay/andre nettsider? 🙂 

Blogges! 

 

2 kommentarer
    1. Fine ting du har bestilt 😍 Jeg har bestilt mye fra eBay. Alt fra dyre ( ca 3000 kr) til billige ting. Har alltid vært heldig å få det jeg har bestilt og i den stand som lovet. Håper du også blir fornøyd med din bestilling😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg