1 og 2 :)

I helgen har Vangsteins Dansemusikk (Anita&Øystein) spilt på lavvoen. Både fredag & lørdag kveld! 🙂 Og jeg synes som sagt før at dem er så flinke! og synger og spiller så mye variert musikk, som er kjempe bra 🙂 Blir alltid så glad av å være der og høre på den spille og synge! Og ikke minst snakke med dem. Er så gromt og koselig! 🙂 Snilleste er dem! Var der både 1 og 2 kvelden. Også har det vært publikumsrekord på puben når dem har spilt, og nå på fredag så satte dem rekord i lavvoen og! Det sier litt! <3 Og i går så fikk jeg besøk av Per-Egil. Vi snakka sammen, satt ute i det fine været, også var vi ute å spiste, som var skikkelig koselig! EGON restaurant var tingen! Er så kjekt å spise der! Også i dag har jeg gjort litt husarbeid, tørka støv, vaska klær, lagt sammen klær,støvsuga gulvene osv! Så vært litt effektiv selv om jeg stod opp sent i dag! Haha. Lagt meg 04.30 begge kvelende da så. 

Håper dere har hatt ei kjekk helg! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg