Over all forventning!

Ja, hver eneste dag er forskjellig kan jeg trygt si! På positive og negative måter selvfølgelig! Og takk gud for at det er litt begge deler!! Gjelder å snakke med og henge med rette personer!  Som ikke er så lett som det er sagt! Fordi er enkelte personer man er veldig glad i osv! Alle forskjellige personer og.. Vanskelige greier!! Men i dag har jeg vært med fritidskontakten min, det var veldig kjekt! Vi spilte Monopol! Som jeg synes er SUPERGØØY! 🙂 Også før på dagen så gikk jeg tur, 9 kilometer gåtur ble det i dag! 🙂 

Ønsker alle ei riktig god natt! <3 

Blogges! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg