Helt DER!

I dag har jeg nesten ikke klart å gjøre noen ting! Tankene tar helt overhånd uansett hva jeg styrer med! Det tar så på! Spesielt i med jeg ikke har noen å snakke med sånn egentlig nå disse tider, som faktisk forstår ting og ikke bare “jatter med” eller kommer med alle forslag som faktisk er PRØVD. Som faktisk gjør meg mer at jeg hvertfall ikke har tro på at noe av det faktisk blir bedre! Så å være helt DER er ille 🙁 Bare så vidt vært ute av døren i dag.. 

Håper dere har hatt en fin dag ! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg