NÅR MAN MINST VENTER DET! :-)

I går så dro jeg bort på besøk, og vært borte til i dag formiddag! Hadde det kjekt! Vi dro en tur på CC og! Jeg hadde rett og slett ikke tenkt å kjøpe noen ting! Men nå går det mot vinteren, og da trenger jeg nye sko! Spesielt jeg som er så mye ute på gå turer! Men hadde ikke tenkt å kjøpe det nåå! Men var seriøst tilbud på Salomon sko! Når man minst venter det så skjer det 🙂 Men VELDIG fornøyd med skoene jeg kjøpte! Etter jeg kom hjem i dag så støvsuga jeg gulvene i leiligheten min, og vaska alle gulvene også. Og litt senere så gikk jeg ut å gikk meg en tur. Gikk ned til elven, og med det samme så var jeg en liten tur innom butikken! 

Ønsker alle en strålende kveld videre! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg