UKEN SOM GIKK #31

Ukens høydepunkt

Helt klart Torsdag, da jeg var i barnehagen på jobb-Love that! <3

Ukens irritasjonsmoment

Ingenting som jeg ønsker å nevne!

Ukens opptur

1. Samtale Mandag og Fredag, som var skikkelig oppløftende! 2.Den timen jeg har fast hver uke, hun som kommer til meg og er med meg 1 time å finner på noe kjekt, og hun er så positiv, og imøtekommende, og er bare helt amazing!

Ukens innkjøp

Ikke kjøpt noe spesielt denne uken faktisk! Helt utrolig! Haha.

Ukens beste treningsøkt

Ene gå turen i går var veldig kjekt! Gikk ned til elven på folkestien, det var veldig fint vær og fint! 🙂 <3 Har gått mange flere fine turer og, kommer eget innlegg om det! 🙂

Ukens sang

Guala 2018-Mike Emilio

Ukens matopplevelse

Helt klart Spaghetti m/spekekjøtt, som Mamma lagde på Onsdag! Var så godt!

Ukens serie

1. Bloggerne 2. Jakten på kjærligheten 3.Farmen! 4.Skal vi danse, Love that! <3

Håper dere har hatt ei kjekk uke, og ønsker alle sammen riktig fin ny uke! <3

Blogges!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg