Plutselig lå jeg der!

I dag har jeg og hun som er hos meg en time hver uke vært på tur. Satte av 2 timer i dag, så skal ikke være med henne neste uke! Men hun og jeg fikk Åvellahaugen i dag! En fin topptur i helselagstur! Veldig fint vær var det på formiddagen i dag og sånn, så var en veldig fin og vellykket tur kan jeg trygt si! 🙂 Og er ugjevnt terreng. Og var en del bløtt mange steder! Så gikk forsiktig! Og gikk HELT FINT! Helt til jeg skulle gå ned siste bakken før vi var nede igjen! Da klarte jeg å skli, og da lå jeg der! Haha! Første jeg tenkte, ååh telefooon! Kanskje blitt ødelagt. Men det gikk helt fint! Sier litt.. første man tenker på er telefon. Har jeg slått meg så er det ikke det jeg tenker på men telefon, HAHA! Er det muuuliig?! Men slo meg ikke da! Begynte bare å le etterpå! Er det MULIG LIKSOM! Siste bakken..

Blogges! <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg