MER OM DET SENERE :D

I går så var jeg på samtale, også har jeg fiksa litt småting her hjemme. Det var veldig bra 🙂 Liker å ha ting på stell, er helt fantastisk det! Også har jeg gått en passe lang tur til i kveld! I mørket og regnet! Så da var det bare å ta på seg allværsjakken og refleks og gå tur! Så 5 + 4 kilometer fullført til sammen denne dagen! Fredag, sånn egentlig Lørdag og helg nå! Ser seriøst SKIKKELIG frem til neste uke! For har brae planer som jeg gleder meg sånn skikkelig til! Mer om det senere <3 

Ønsker alle sammen riktig god helg! <3 Kos dere masse! Tusen takk for at dere leser bloggen min, evig glad og takknemlig for det! Og blir sånn superglaad hvis dere følger meg på instagram , carinamariboe og kan følge meg på snap om dere ønsker for der legger jeg ut når jeg legger ut nye innlegg her på bloggen. Heter Carmar92 der 🙂 

 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg