IKKE SOM FORTJENT!

I går kveld så jeg på Skal vi danse. Og var skikkelig spent, for var jo tross alt semifinale i går da! 🙂 Og jeg har hele veien heia skikkelig på Grunde. For han har vist forbedring gang etter gang (og før han ble med i skal vi danse kunne han ikke sånn type dans, så synes det hadde vært virkelig fortjent om han hadde gått til finalen, men det gjorde han ikke) Det synes jeg seriøst var skikkelig synd!! Men Cengiz som er proff danser fra før.. Han gikk videre istedenfor Grunde.. Synes det rett og slett er litt urettferdig jeg da, at han er med på samme nivå som dem andre, som ikke er proffe dansere fra før av! Men helt nytt for de fleste!! men det er da etter min  mening! Men Helene, som faktisk var den som gikk rett til finalen, uten duell, som da hadde fått mest stemmer av alle! Det synes jeg var bra dae i hvertfall 🙂 Så heier masse på henne da hvertfall! Det kan jeg trygt si! 🙂 Formen er ikke helt bra nå heller! Fryser fortsatt sånn skikkelig, begynner å bli veldig lei det nå.. I med jeg har hatt det sånn flere uker nå… Men har faktisk overaskende nok vært ute å gått en liten tur i dag! Så ble 4 kilometer! Så fornøyd med det! 🙂 

Så dere på Skal vi danse i går kveld ? 🙂 Hva synes dere? 

Blogges! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg