PLANER RESTEN AV NOVEMBER!

Nå tenkte jeg å ha ett lite innlegg å dele noen av planene jeg har i resten av November måned! Here we go.. 

Jeg skal på Julebord på Lavvotunet-med mat og fin musikk med Biffen og Streken! 

Jeg skal på Sverige tur! 

Jeg skal fortsette å være i barnehagen 1 gang i uken, og mer etter hvert!  

Jeg skal bli med på gå gruppen igjen, som er hver Torsdag! Har bare ikke vært med der igjen siste tiden pga skjedd andre ting! 

Prøve å fortsette å gå turer da! 

Har du noen kjekke planer i resten av November måned? 🙂 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg