KRYSS I TAKET!

I dag har jeg vært en tur på Gjøvik! Dro alene, og var ikke med noen! Men gikk tur rundt på Gjøvik, var på CC og i gå gata! Og faktisk kjøpte meg mat! Var selvfølgelig innom en butikk som heter MANGE TING! Der det er bøker, masse interiør ting osv! Og jeg har jo helt HEKTA på interiør ting! Og klarte faktisk å se i butikken (som var ekstremt masse fint) og kjøpte faktisk INGENTING der! KRYSS I TAKET! haha. Kjøpte meg noe garn på Nille! For var halv pris, og veldig mange fine farger! Også kjøpte jeg øyenskygge pallett også leppestift! Var virkelig KUPP! For var – 40 % på alt fra Max factor! Og så fine farger! <3 Julepynt i gatene har allerede kommet opp! Synes det er LITT for tidlig jeg ass!  Nå står Skal vi danse på TV-FINALE i kveld! Ekstremt spennende! 🙂  

Ønsker alle en strålende Lørdag kveld videre! 

Blogges! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg