2 sier det ene og ene sier det andre.. Sånn ble det da!

I dag har jeg vært hos legen.. Og hun har snakka med Øre,nese,hals avdelingen på Gjøvik. Også 2 legene fra der jeg har lege snakka sammen før det, og dem sa jeg ikke skulle ha noe  behandling for Streptokokker , den typen jeg har! Som heter C og G! Og jeg er veldig glad for at legen ringte til avdelingen på Gjøvik! For han mente noe annet! Nemlig han sa at jeg skulle ha pencillin tabletter å ta en kur med det! Og håpe det blir bra att! Og hvis ikke det blir bra igjen så skal jeg ta en annen kur med tabletter, og hvis IKKE det er bra igjen da! Så sa han jeg skulle operere mandlene. Hjelpes 😮 Får bare vente å se, og håpe på det beste da! har operert mandlene før, men det var nok falske mandlene, og legen sa dem kunne vokse ut igjen! Så veldig vanskelig å vite altså 😮

Blogges!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg