Ikke ille til ille!

I dag var det ikke så ille temperatur, var 11 – først! Og jeg har vært på samtale i dag! Det gikk greit, som alltid! 🙂 Og etter det så gikk jeg tur, sola skinte og var strålende altså! Også hjem å fiksa middag og slappa av litt! Også fikk jeg besøk av Anita, som jeg ikke har sett på lenge! Så det var veldig koselig! Og hun var så snill å kjørte meg til butikken så jeg kjøpte masse matvarer og sånt. Så det var super snilt og super kjekt! 🙂 Og nå i aften er det -18 grader.. Så ille temperatur! Fryser selv om jeg er inne, og ut i -18 er ikke så kjekt da,ille rett og slett! Men shit happens! Må gjøre det beste ut av det! 😀 Legger med noen bilder fra turen under! <3

Håper dere har hatt en superfin dag! <3 Ønsker alle sammen riktig god natt! <3

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg