FIKK LYST!

I dag så har jeg gjort de siste småtingene for at det skal se strøkent ut i leiligheten, så nå ser det veldig fint ut her assa! 🙂 Også har jeg gått tur/ og innom butikken også! Også hjem! Også dusja og sånn. Også fikk jeg skikkelig lyst til å sminke meg! Det tyder bra! At den lysten har kommet tilbake! Har veldig lenge ikke følt for å sminke meg noe særlig, spesielt hvis jeg ikke skal ut på noe spesielt ! Men tidligere så sminka jeg meg uansett! Og det er det jeg sånn egentlig liker! For trives med det, og liker å gjøre det! Så det føles bra! 🙂 

Ønsker alle en god kveld videre! 🙂 Skal selv snart prøve å suse meg til å lage mat, på tide! 

Blogges! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg