Ikke planlagt!

I dag hadde jeg ingenting planlagt! Men ble til at jeg og en god venn, Per-Egil. Vi stakk en tur til Gjøvik! Stakk en tur på CC. Hadde ikke planer om å kjøpe noe, men det ble jammen flere kjøp gitt! Største av alt var nemlig en ting jeg har ønska meg skikkelig lenge! Men enda ikke kjøpt meg! Ikke før i dag! Nemlig Marius sengesett Ble ikke de “mest vanlige” fargene! Men synes det var SYKT fint!  <3 Også var det seriøst 50% så da kunne jeg i hvertfall ikke la være denne gangen også! Haha! Også kjøpte jeg meg et tøft garn (Ikke at jeg trenger det, mildt sagt, for har så masse, men synes det var så fint, ett nøste er greit da! Hihi!) Også kjøpte jeg nål så jeg skal feste resten av tråene på lappene jeg har strikket, også kjøpte jeg meg ei t skjorte, også hårfarge til neste gang jeg skal farge håret! Var tilbud på hårfarge! Så var jo superkjekt! Legger med bilder under å viser dere noe av det! 🙂 Også dro vi på EGON å spiste mat etterpå! Og sånn ellers, tidligere i dag så har jeg gjort litt småting i heimen, også gått tur før vi dro til Gjøvik! Så slett ikke verst det da! 😀  Håper dere har hatt en like kjekk dag! 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg