DAY 2!

I dag har jeg gått tur/vært nedi sentrum med Mamma igjen en liten tur! Sier sjelden nei til en gå tur jeg! 🙂 Dag 2 som jeg har hatt på meg de nye Salomon skoene som jeg fikk av Mamma! Ah, så deilig å ha på seg lave sko! Nå som snøen er borte fra veien/fortauet de fleste steder! Også gikk vi opp til henne etterpå! Så lagde hun gode Vafler til oss, og koste oss med det! Siden jeg kom hjem så har jeg slappet av! Vært noen aktive dager for å si det sånn! 🙂 I flott vær også, ikke minst! <3 

Håper dere har hatt en flott dag, og ønsker dere ei strålende helg videre! 🙂 

Blogges! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg