DET MEST SYKE SOM HAR SKJEDD HER PÅ BLOGG..

Nå skal dere høre her.. Jeg følger med på antall lesere her på bloggen selvfølgelig! 🙂 Også her står det at jeg hadde 869 lesere i går! Noe som er helt SYKT KULT! MEN på blogg.no på topplisten av bloggere i kommunen så står det at jeg hadde 22 lesere! WHAAT?!  Men nå har jeg fått svar på det! At det er pga norske lesere er 22. Tusen takk til dere som leser bloggen min <3 VELDIG stas å ha så mange flotte lesere! <3

 

Flere som har opplevd det samme? 

Ønsker dere en flott Søndag videre! <3 

Blogges! 

4 kommentarer
    1. Du må se på tallet for norske lesere i statistikken (den gule linjen). Topplistene rangeres etter unike lesere med norsk IP-adresse.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg