SÅNN VAR FØRSTE DAGEN I UKEN!

I dag har jeg vært hos legen, og samtale + tannlegen å sjekket noe! har ubehag i munn. og hatt det i seriøst straks 4 uker, så tenkte det var greit å sjekke. Men var ingenting galt hvertfall.. Også hos legen var bra jeg hadde time i dag! For i går tråkka jeg seriøst over, sånn SKIKKELIG! Også gjorde det veldig vondt når det skjedde og 5 min etterpåå. Også etter det var det greit liksom! Også gikk turen videre da! Gikk tur på 7 km. Og det gikk veldig greit det! Men etterpå… Da seriøst skikkelig vondt! Og i dag også.. Så legen har i hvertfall sjekket det. Og fikk smertestillende tabletter som jeg skal ta i 5 døgn. Og om det ikke er bedre om noen dager så blir det en tur på røntgen da! Og går med støttebandasje. Men er like vondt! Men håper det ikke er noe verre enn det som legen sier! Jeg som liker å gå masse turer, og nå må være rolig! Haff! Haha! 

Håper dere har hatt en finfin start på uken! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg