UKEN SOM GIKK #78

Ukens høydepunkt 

Da jeg var med fritidskontakten min på Torsdag, det er alltid så koselig og kjekt! Masse til felles og masse forskjellig å snakke om! Æææh! en STOR GLEDE hver ukee! <3 

Ukens irritasjonsmoment 

Ingenting nevnt, ingenting glemt! 

Ukens opptur 

1. Da jeg var med hun jeg er med en time hver uke! 

2. No telefon samtaler! 

Ukens innkjøp

Bare kjøpt 2 helt like søte nøkkelringer! <3 

Ukens mat opplevelse 

Pizza på EGON med koselig selskap! 

Ukens beste treningsøkt 

Gått masse kjekke turer denne uken, men ekstra koselig med gåtur med selskap, om ikke så musikk på øret! 😀 Tirsdag gikk jeg med hun jeg er med en time hver uke, også Onsdag med hun jeg er med en time hver 3. uke, Koselig gåtur med fritidskontakten min på Torsdag, også tur med koselig selskap med venn i dag! 🙂 Gått til sammen 5,5 mil hittil i September, så fornøyd med det! 🙂  

Ukens sang 

Nordpå-Benjamin Beats. Digger sangen! Haha 🙂 

Ukens serie 

Jakten på kjærligheten, Skal vi danse, og Idol! Så koselig å se påå! 🙂 

Håper dere har hatt ei fin uke, og ønsker alle sammen ei ny riktig flott uke snille dere ! <3 

Blogges! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg