STORT!

I dag har jeg vært med 2 venninner til Lillehammer. Nemlig Venke og Stine. Det var veldig koselig, og veldig stort for meg. For akkurat nå jeg trenger positive ting og mennesker rundt meg! 🙂 Vi så rundt i noen butikker i gå gaten. Også dro vi på Strandtorget kjøpesenter etterpå! Så hatt en helt super dag! Også når Stine kjørte meg hjem til Dokka, så gikk vi tur på folkestien en tur også! Det var også koselig! 🙂 også gikk jeg en liten tur i stad, også nå ser på Skal vi danse! 🙂 Spennendee1 😀  Håper dere har hatt en super dag! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg