DE SOM FORSTÅR ER GULL!

I dag har jeg vært med hun jeg er med en time hver uke til vanlig. Også gikk vi tur nede ved elven igjen, Passe på før det blir vintern! Gikk tur og snakka om alt og ingenting! Det er veldig ofte fint å gjøre! 🙂 Sku ønske jeg hadde flere sånne personer/ snakka med de få personene som faktisk forstår litt oftere! Sånn er GULL! Men ikke alle som man føler helt forstår ens situasjon og sånn! Også litt senere så gikk jeg en tur til butikken, og hentet billett til show jeg skal på i Oktober! Litt av en tur hjem fra butikken med full stor sekk + en halv pose! Men dæ gikk! Også hjem å lage middag, også ute en liten tur i kveld! Men blåser skikkelig nå, og regna litt i stad hvertfall. Men men! Dæ gåår! 🙂 Gått veldig mange turer hittil denne måneden, så veldig fornøyd med det! 🙂 Så en rolig dag snart, blir ikke feil! 😀 12,7 mil fullført hittil hvertfall! 🙂 

Ønsker dere god natt alle i hop! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg