Dagen idag :)

Idag har jeg vært på jobb da 🙂 Etter det gikk jeg hjem, lagde meg middag og slik. Skar på allsang på grensen i  morra da, gleder meg veldig til det, også forresten så gikk jeg ned til frisøren å fikk ordna panneluggen min litt. Var på allsang på grensen den 8 juli også, veldig morro var det ^^ Har hatt to uker ferie, å begynte att på jobb nå på mandan å godt var det synes je 🙂 Møte folka att og slik 🙂 Har itte så veldig mye planer resten ta dagen, men mamma og pappa kommer en tur og koselig er det 🙂  har egentlig itte så mye mere å si, så blogges 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg