01.aug.2011

Hei folkens 🙂 

Nå har jeg endelig flytta, bor sammen med foreldrene mine, på en gård, trives kjempe bra her 🙂 Så fint utsikt og alt er bare helt perfekt 🙂 Skar bo her te je  skar fløtta inn i ei leilighet når det er klart 🙂 Spennende tider fremover jaa 🙂 Er noen dyr her og. I dag har jeg og foreldrene mine vøri på Gjestegården å eti middag, koselig det 🙂  Ellers hjelper jeg mamma litt med å pakke opp å legge ting på plass, må jo gjøras dæ å 🙂  Hadde besøk av søstera mi, kjæresten hennes og ungene hans fra fredan te lørdan 🙂 Hilste på ungene hans for første gang, koselige 🙂

 

Hva gjør dere om dagen? Fortsatt ferie?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg