Heii folkens ;)

Nå har je nesten akkuratt eti middan, je åt karbonader, brun saus og potet, det var kjempe godt, åsså åt je dessert, å det var sjokolademousse, det var og kjempegodt 🙂 Åsså nå om dagen tenker je mye på det med leilighet og bo for seg sjøl att da, gruer meg litt, kommer te å bli veldig uvant igjenn, samtidig som je tenker det blir sikkert fint 🙂 Er kjempefint inne i den leiligheta der je skar bo 🙂 Det er et stort hus, åsså er det 4 leiligheter trur je, åsså er det boder der også 🙂 Det er veldig kjekt da, så je kan lagre noen av tingene mine der, for kjøleskap var det inne i leiligheta som je skar leie og da skar je bruke det, da bare lagrer je det kjølekapet mitt i boden der som je skar lagre det andre je itte skar bruke 🙂 Åsså i morra ska Pappa reise å kjøpe kleskap for meg, med slik speil i midten, kjempefint klesskap da 🙂 Åsså skar Pappa og en til kjøre bort hvitevarene mine. pappesker og slik i morra 😉

Blogges 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg