08.sep.2011

Hei folkens 🙂

Nå har je liggi første natta i leiligheta mi, jeg trives fortsatt veldig fint 🙂 Og je angrer meg slettes itte ass! I gårkveld begynte Torbjørn og Magne å setta opp klesskapet mitt som je har kjøpt meg nytt, det er med 3 dører og speil i midten, akkuratt slik je ønska meg 🙂 Åsså hvertfall Torbjørn sku  fortsette på klesskapet idag, så idag tenker je at je skar legga inn klea mine 😀 Nå skar je snart eta frokost, åsså seinere idag, klokka 11.00 skar je te frisørn 🙂

Blogges 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg