Gleder meg :)

Hei alle sammen 🙂

Idag har je vøri på cafe med Lena og noen til, åsså vart je mæ Lena te fysioterapauten, åsså henta mor hennes oss, så dro vi te senteret, åsså gikk på sko butikken, åsså gikk Lena, mor hennes og je på cafe 🙂 Je kjøpte meg horn, det var kjempe godt 🙂 Åsså kjørte dom meg hemmat. Åsså varma je meg no mat da 🙂 varma oppat pizza fra i går, var like godt idag det hihi 🙂 Etterpå kommer Pappa en liten tur, åsså etter det skar je spelle radio bingo 🙂 Åsså på Lørdan skar mor te Lena og je på Otta martn, på konsert med Erik og Kriss. Gjett om je gleder meg 😀 Åsså Erik og kriss var jo på allsang på grensen ene gangen je var der, dom er bra synes je 🙂 Nå skar je sitta litt ved datan, er egentlig slitin.

Blogges 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg