30.nov.2011

Hallo folkens 🙂

I natt la je meg 00.30, satt ved datan da, så da flyg tida egentlig.. hehe 😉 Åsså stom je opp 07.30 idag, pga sku på ei samtale på Otta te 09.00, så drosja henta meg 08.15. Det gikk kjempe bra, det hjelper med de samtalene 🙂 Dagene blir lysere for meg, det er så godt 🙂 Etterpå kommer mamma og pappa, åsså skar je på møte en gong idag 🙂 lena er på jobbkurs,så er veldig stille her, hehe. Je vekte lena idag tidlig da, hu var like trøtt som meg trur je ass, hehe. Nå ere bare je og Lena att her som har felles inngang, for er jo 4 leiligheter her, men 2 ledige. Så er ganske så stille her om dagen, men godt er det egentlig 🙂 Åsså joggu ere glatt ute. uff ass. Det er jævelig kjett.. Får vell prøve å finna ut hva je skar laga meg te middag idag,hehe..

Blogges :))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg