14.des.2011

Hei folkens 🙂

Idag sto je opp kl 07.30, kledde på meg og slik, åsså la je meg litt att, for var så trøtt, så satte vekkerklokka på 08.10, for drosja kom 08.15, så ringte hu, men klokka var itte riktig kvart over. Men je gikk ut da, åsså reiste på samtale på Otta da, åsså hemmat etter det, åsså la je meg og sov nesten 3 timer, hehe. Trengte det sikkert da 😉 Åsså kom  Mamma og Pappa en tur, åsså vi reiste på miljøstasjon, åsså kjøpte je meg no julegjenstander, og litt anna fint, også reiste vi innom  butikken så je fikk handla 🙂 Koselig med besøk av mamma og pappa da 🙂 Åsså når je kom hemmat så vaska je de gjenstandene , åsså satte dem opp, også vaska je gulva mine, trengtes egentlig det og, for vart kanskje itte reint  når je vaska her om natta xD hehe. Men nå ere hvertfall kjempe fint her synes je da 🙂 Mangler bare henge opp et bilde også henge opp veggfeste te tvn da, men har itte slik verktøy, så må få tak i det da, så blir nok det gjort også tenker je 🙂 Åsså har je hatt videosamtale med Kent Are på msn, like koselig hver gang det 🙂 Åsså har je itte minst vøri ute med søpla da 🙂 Idag har je fått  brev fra sjukehuset, skar inn te gastroskopiundersøkelse, åsså den 23 faktisk.. jaja… må jo gjørras, men je gruer meg ass.. Men går nok bra 🙂

Blogges :))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg