27.des.2011

Hei folkens 🙂

Idag har je kømmi hemmat, fra foreldrene mine 🙂 Vøri der fra den 23 og te idag, koselig da 🙂 Hatt det kjempe koselig med Mamma, Pappa,Siw,Kim,Isak Andre og Sarah 🙂 Dom reiste hemmat idag dom og 🙂 Åsså når je kom hemmat så kom Anne Berit te meg, åsså vi reiste på cafe og slik 🙂 åsså kom Liv Kristin, foreldrene hennes og noen til på cafe og 🙂 koselig det da 🙂 Åsså når je var hemmat igjenn så tenkte je, sjøl om je itte er i form, så burde je vell kanskje tørke støv,legge sammen tørre klær, vaske klær og vaske gulv, for trengtes det og, så da gjorde je dæ 🙂 Åsså har je sitti ved datan en del da, hatt videosamtale med Kent Are 🙂 har mye å tenke på om dagen egentlig, både det ene og det andre.. men må bare gjøra det beste ut av det da 🙂 Savner venna mine som bor i Torpa/Dokka, håper å møte dom att snart ^^ Er utrolig glad i alle venna mine :)) Nå skar je sitta ved datan te je skar legga meg 🙂 skar oppat klokka 08.30 i morra tidlig, for skar på samtale på Otta 🙂

Ha en fin kveld videre da folkens, for dom som itte har lagt seg 🙂 hehe

Blogges 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg