28.des.2011

Hei 🙂

Idag har je vøri på samtale på Otta 🙂 Gikk kjempe bra det ^^ Etter det så reiste je hemmat 🙂 Åsså la meg att litt, er itte i form, så da la je meg litt da 🙂 Åsså sto je oppat , åsså reiste te legen, mor te lena kjørte meg dit, men foreldrene hennes var med og, dom kjørte doms bil 🙂 Åsså venta dom på meg te je var ferdig hos legen, da kjørte vi dom hemmat, satt hos dem litt da 🙂 Like koselig hver gang ^^  Åsså når je kom hemmat så har je itte gjort så mye, har dusja og sminka meg da 🙂 Åsså har je sitti litt inne hos Lena 🙂 Hu hjelpa meg med å rense piercingen min 🙂 den er fortsatt itte betent den, så sikkert no med det han på piercing greia i sverige sa, at de helst itte skar brukes ring første gangen, men nå skar je på cafe med liv kristin og lena .)

Blogges 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg