31.des.2011

Hei folkens 🙂

Idag sto je opp kl 12.00, ordna meg og åt frokost da 🙂 Åsså kom Pappa å henta meg. Nå er je nede hos foreldrene mine å skar væra her te i morra 🙂 Skar feire nyttår sammen med dom i kveld da, så det blir koselig da 🙂 Ellers så har je itte gjort  no spessielt egentlig, hehe 🙂 Jula er snart over og, tenk på det 🙂 Tida flyg sier je bare ^^ Åsså snart nytt år 🙂 Dette året her har vøri ganske fint 🙂 har fløtt detta året og fønni meg en del nye venner, å har finni ut hvem som virkelig er venna mine 🙂 Det har je 🙂 Det kan man trygt si je har fønni ut 🙂 Er så utrolig glad i venna mine <3  Itte alle som bor her je bor. Savner dom som itte bor her oppe. Men må prøve å møte dekk att snart <3

Men godt nyttår da folkens <3

Blogges 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg