17.jan.2012

Hei folkens 🙂

Idag sto je opp 07.00, åt frokost og slik da 🙂 Åsså kom drosja å henta meg 07.30, åsså reiste te Otta da. Var framme her litt over 10. Å da hadde je samtale her. Åsså fikk je rom her. Fint rom da. Til og med stor seng, hihi.. Åsså har je pakka opp tinga mine da. Lagt klea mine i klesskapet og slik 🙂 Åsså eti middag. Var Pannekaker te middag idag. Åsså kom Mamma og Pappa på besøk 🙂 Vi reiste en tur te Otta, åsså så såvidt rundt på senteret. Kjøpte meg en eye liner og et par med slike kosesokker 🙂 Åsså var je innom butikiken, kjøpte litt brus og litt slik 🙂 Åsså kjørte vi innom statoil, åsså kjøpte je meg hamburger og pommes frittes 😀 Også nettet mitt er klikk her og.. åsså var det en her som hjelpa meg og kobla te tråløse nettet her, så da fikk je hatt videosamtale med Kent Are 🙂 Fikk itte hatt det på Reinsvoll da, pga nettet mitt var klikk der og.. Åsså forresten igår efta hadde je besøk av Else og Hans 🙂 Det var utrolig koselig 🙂 Er kjempe glad i dem 🙂 Nå skar je legga meg om itte så lengi pga skar oppat litt før 08.00 i morra 🙂

Blogges :))  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg