27.feb.2012

Hej folkens 🙂

Idag sto je opp 08.15, men var våken 07.45 for da var det en inne åt meg å tok no blodprøver.. Men sto opp 08.15, åsså åt frokost 🙂 Åsså la je meg att 40 min 🙂 Åsså sto opp da.. åsså var det morramøte.. Åsså var vi på no slik samtale greie, snakka om et bestemt tema.. Åsså etter det så var det egentlig så vi sku spelle håndball på aktivitetssalen.. men hvis vi var mange fler enn vi var vist så sku vi spelle hjørne fotball.. Men så vart vi lite folk så da vart det Innebandy 😀 Det var driitgøy 🙂 skårte til og med fler mål 😀 Etter det så gikk vi på avdelinga att.. åsså dusja je 🙂 Åsså dekte je på bordet te middan, åsså åt vi middag 🙂 Å nå har je akuratt sopa gulvet mitt og skifta på senga 😀 Det er itte verst da 🙂 hehe.. Å je gleder meg såå til Onsdan for da skar vi på Bowling att 😀 Det blir svæært ^^

Blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg