20.04.2012

Hej folkens 🙂

Idag reiste je fra sjukehuset kl 10.30, åsså bytta je drosje på Lillehammer, åsså vart je kjørt hemmat da 🙂 Åsså satte alle tinga mine inn i leiligheta mi 🙂 Åsså kjørte far meg så je fikk vøri på apoteket en tur, åsså stakk je å handla no mat 🙂 Etter det så bestilte je meg hamburger m/ pommes frittes og sjokolademilkshake 🙂 Åsså reiste hemmat da 😀 Åsså åt je 🙂 Åsså begynte je å pakke opp tinga mine. Åsså måtte je vaske kjøleskapet mitt, for det hadde rønni brus hæll no, pga det har tæla.. Så fortsatte je å pakke opp tinga mine etter det da 🙂 Åsså sea har je tørka støv og pynta litt her 🙂 Å nå venter je på kjæresten miiin <3 Elsker deg <3

Blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg