24.04.2012

Hej folkens 🙂

Kjæresten min sto opp kl 05.15 ca, å reiste på jobb 🙂 men je sov te 08.40, åsså fikk je tabletta mine, åsså sto je opp, åsså åt såvidt 🙂 Åsså kom drosja å henta meg, å kjørte meg te Otta på samtale 🙂 Gikk kjempebra det da 🙂 🙂 Og nå har je dusja, og sminka meg 🙂 Og nå sitt je ved datan å slapper av litt 🙂 Kjæm no kommune folk te meg seinere 🙂 Åsså skar vi skrive plan 🙂 Åsså kl 18.00 blir je henta ta Støttekontakta, å vi skar reise en tur på Bingo 🙂 Lenge sea dæ å gitt 🙂 Å når je kjæm att, så kjæm kjæresten min 🙂 Savner han da.. Han som skar te tannlegen idag stakkars.. Men går nok bra 😀 😀 Men er ittno godt å sitta åt tannlegen ass, dæ veit je alt om 🙂 hihi.

Elsker kjæresten min <3

Blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg