03.05.2012

God morgen folkens 🙂

Igår kveld så var je og støttekontakta mi på basar greier på samfunshuset 🙂 hehe. Hu vant mætta pussegummi, og flaskeåpner, så da fikk je noen pussegummi og en flaskeåpner, hehe 🙂 Åsså når je var hemmat så kom min kjære 🙂 <3 Je elsker deg kjæresten min <33 Åsså idag sto je opp 09.15, men min kjære sto opp 05.15, for han sku reise på arbe  tiiidlig.. Han er flink da 🙂 rett etter je sto opp  så gikk je i dusjen, åsså sminka je meg, å nå sitt je å et frokost 🙂 Åsså har dom akuratt vøri her med tabletter ått meg..

Ha en fin dag folkens 🙂

Blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg